On behalf of Archias the poet

by Marcus Tullius Cicero

56None357,844None1
-- Introduction, "Reading the Diagrams"-- Latin text with same-page and facing translation, notes & discussion, and Latin text in sentence diagrams

No reviews
Si quid est in me ingenii, iudices, quod sentio quam sit exiguum, aut si qua exercitatio dicendi, in qua me non infitior mediocriter esse versatum, aut si huiusce rei ratio aliqua ab optimarum artium studiis ac disciplina profecta, a qua ego nullum confiteor aetatis meae tempus abhorruisse, earum rerum omnium vel in primis hic A. Licinius fructum a me repetere prope suo iure debet.

Average: No ratings.

About | Contact | Privacy/Terms | Help/FAQs | Blog | Store | APIs | TinyCat | Legacy Libraries | Early Reviewers | Common Knowledge | 155,640,674 books! | Top bar: Always visible