HomeGroupsTalkMoreZeitgeist
Search Site
This site uses cookies to deliver our services, improve performance, for analytics, and (if not signed in) for advertising. By using LibraryThing you acknowledge that you have read and understand our Terms of Service and Privacy Policy. Your use of the site and services is subject to these policies and terms.

Results from Google Books

Click on a thumbnail to go to Google Books.

Loading...

Memorias de Ramses El Grande (Spanish Edition)

by Claire Lalouette

MembersReviewsPopularityAverage ratingConversations
3None4,093,212NoneNone
Esta coleccion nacio como una hermana mayor de la « Serie general con el fin de acoger los « grandes temas y los « grandes libros (que muchas veces han sido tambien libros grandes). Se inicio en 1986 con Los descubridores, de Daniel J. Boorstin (primer titulo de una trilogia que se completaria con Los creadores y Los pensadores, y uno de los libros mas vendidos de la editorial) y ha seguido publicandose hasta hoy con titulos como Carlos V y sus banqueros (edicion completa) de Ramon Carande; El conde duque de Olivares, de John Elliott; Diarios completos, de Manuel Azana; Federico Garcia Lorca, de lan Gibson; Historia de Espana, de Joseph Perez; Historia de Espana (3 vols.), de Ferran Soldevila; Historia de Espana (14 vols.), dirigida por John Lynch; Historia de America Latina (16 vols.), dirigida por Leslie Bethell; Historia del siglo XX, de Eric J. Hobsbawm; Los Origenes de la Inquisicion espanola, de B. Netanyahu; La riqueza y la pobreza de las naciones, de David S. Landes, etcetera. La profesora Lalouette utiliza las informaciones esculpidas en los muros y escritas en los papiros para reconstruir unas memorias ficticias pero veridicas sobre Ramses II, el mas grande soberano que reino en Egipto en la epoca de la conquista de Troya y del exodo de Moises.… (more)
Recently added bypedroymarita, patf4444
None
Loading...

Sign up for LibraryThing to find out whether you'll like this book.

No current Talk conversations about this book.

No reviews
no reviews | add a review
You must log in to edit Common Knowledge data.
For more help see the Common Knowledge help page.
Canonical title
Information from the French Common Knowledge. Edit to localize it to your language.
Original title
Alternative titles
Original publication date
People/Characters
Important places
Important events
Related movies
Epigraph
Dedication
First words
Quotations
Last words
Disambiguation notice
Publisher's editors
Blurbers
Original language
Information from the French Common Knowledge. Edit to localize it to your language.
Canonical DDC/MDS
Canonical LCC

References to this work on external resources.

Wikipedia in English

None

Esta coleccion nacio como una hermana mayor de la « Serie general con el fin de acoger los « grandes temas y los « grandes libros (que muchas veces han sido tambien libros grandes). Se inicio en 1986 con Los descubridores, de Daniel J. Boorstin (primer titulo de una trilogia que se completaria con Los creadores y Los pensadores, y uno de los libros mas vendidos de la editorial) y ha seguido publicandose hasta hoy con titulos como Carlos V y sus banqueros (edicion completa) de Ramon Carande; El conde duque de Olivares, de John Elliott; Diarios completos, de Manuel Azana; Federico Garcia Lorca, de lan Gibson; Historia de Espana, de Joseph Perez; Historia de Espana (3 vols.), de Ferran Soldevila; Historia de Espana (14 vols.), dirigida por John Lynch; Historia de America Latina (16 vols.), dirigida por Leslie Bethell; Historia del siglo XX, de Eric J. Hobsbawm; Los Origenes de la Inquisicion espanola, de B. Netanyahu; La riqueza y la pobreza de las naciones, de David S. Landes, etcetera. La profesora Lalouette utiliza las informaciones esculpidas en los muros y escritas en los papiros para reconstruir unas memorias ficticias pero veridicas sobre Ramses II, el mas grande soberano que reino en Egipto en la epoca de la conquista de Troya y del exodo de Moises.

No library descriptions found.

Book description
Haiku summary

Current Discussions

None

Popular covers

None

Quick Links

Rating

Average: No ratings.

Is this you?

Become a LibraryThing Author.

 

About | Contact | Privacy/Terms | Help/FAQs | Blog | Store | APIs | TinyCat | Legacy Libraries | Early Reviewers | Common Knowledge | 203,238,726 books! | Top bar: Always visible