Presència directa del català com a llengua principal
Talk LibraryThing en Català
Join LibraryThing to post.
This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1puigmalet
Hola,
Quan afegim manualment un llibre, hem d'entrar-ne la llengua principal. Aquest apartat inclou, de manera directa, 22 llengües, entre les quals no hi és el català, així que hem de clicar a "mostrar més llengües" perquè hi aparegui a la llista. ¿Algú sap quin és el criteri de LT per separar aquí les llengües?
Aquestes són les estadístiques actuals de la llengua catalana:
Membres: 1,435
Llibres catalogats: 53,047
Etiquetes: 83,864
Ressenyes: 1,280
Grups: 22
La primera de les 22 llengües "d'accés directe" que apareix és l'àrab:
Membres: 128
Llibres catalogats: 372
Etiquetes: 116
Ressenyes: 27
Grups: 11
I la darrera, el gal·lès:
Membres: 149
Llibres catalogats: 10,178
Etiquetes: 36,150
Ressenyes: 21
Grups: 3
Tenint en compte que sembla que els catalans estem bastant interessats en LT, ¿podríem demanar a LT que ens inclogui al primer apartat?
Quan afegim manualment un llibre, hem d'entrar-ne la llengua principal. Aquest apartat inclou, de manera directa, 22 llengües, entre les quals no hi és el català, així que hem de clicar a "mostrar més llengües" perquè hi aparegui a la llista. ¿Algú sap quin és el criteri de LT per separar aquí les llengües?
Aquestes són les estadístiques actuals de la llengua catalana:
Membres: 1,435
Llibres catalogats: 53,047
Etiquetes: 83,864
Ressenyes: 1,280
Grups: 22
La primera de les 22 llengües "d'accés directe" que apareix és l'àrab:
Membres: 128
Llibres catalogats: 372
Etiquetes: 116
Ressenyes: 27
Grups: 11
I la darrera, el gal·lès:
Membres: 149
Llibres catalogats: 10,178
Etiquetes: 36,150
Ressenyes: 21
Grups: 3
Tenint en compte que sembla que els catalans estem bastant interessats en LT, ¿podríem demanar a LT que ens inclogui al primer apartat?
2xrm-rvo
Hi estem completament d'acord i creiem molt encertada la proposta de puigmalet.
Potser ens diran que més que el nombre de membres de la comunitat catalana cal tenir en compte el nombre de llibres en català que estan catalogats a LibraryThing (dada que no sabem si està a l'abast dels usuaris, però que seria molt interessant poder consultar), ja que segurament una part substancial dels llibres dels usuaris catalans no són en català. Tanmateix això no sembla un argument gaire sòlid per oposar-se a la nostra petició.
Potser ens diran que més que el nombre de membres de la comunitat catalana cal tenir en compte el nombre de llibres en català que estan catalogats a LibraryThing (dada que no sabem si està a l'abast dels usuaris, però que seria molt interessant poder consultar), ja que segurament una part substancial dels llibres dels usuaris catalans no són en català. Tanmateix això no sembla un argument gaire sòlid per oposar-se a la nostra petició.
3gamoia
A mi em sembla bona idea demanar-ho. Si no pot ser ja ens ho diran. Abans, però, miraré si se n'ha parlat en alguna conversa, d'aquesta llista de llengües inicial.
4gamoia
Ep! Acabo de trobar un fil de conversa que demana suggeriments per fer que els no-anglesos ens trobem més còmodes a LibraryThing. Ja ho he proposat.
És el lloc i el moment oportú per demanar millores específiques per a la nostra interfície.
És el lloc i el moment oportú per demanar millores específiques per a la nostra interfície.
5puigmalet
I veig que no t'has limitat a demanar això. Molt ben fet. librarything.cat també seria fantàstic! Ara a esperar aviam si ens fan cas...
6bugaderes39
Ets la nostra líder!!! I ja hem llegit que en Tim les considera "Excellent suggestions". Ara només toca esperar... Esperem que no gaire.
7gamoia
:*)
No sé si implantaran algun dels meus suggeriments però la veritat és que hi ha moltes millores últimament i sempre es fan amb diàleg obert amb els usuaris, cosa realment sorprenent i interessant. Jo tinc la sensació que val la pena col·laborar perquè, si més no, t'escolten.
No sé si implantaran algun dels meus suggeriments però la veritat és que hi ha moltes millores últimament i sempre es fan amb diàleg obert amb els usuaris, cosa realment sorprenent i interessant. Jo tinc la sensació que val la pena col·laborar perquè, si més no, t'escolten.
8Biblioaprenent
Endavant
9lluis.dolors
Voldria afegir-me a la petició del català com a llengua principal, opino que reunim prou mèrits i volums d'activitat com per estalviar-nos la molèstia d'anar a cercar el català dintre el paquet general d'idiomes.

