This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1royalhistorian
Wat is jullie opinie van de Nicolaas Flamel-serie door Michael Scott? Ik vind de boeken lekker weglezen en ook wel onderhoudend geschreven.
2mene
Ik heb afgelopen twee weken de eerste twee delen gelezen. Heel erg leuk :) Wel heel "visueel" geschreven, maar ik hoorde dat Michael Scott scriptschrijver voor films was.
Ik vind het wel kinderboeken, maar wel heel erg leuke kinderboeken. Ik ga nu op zoek naar deel 3 en 4, en ik denk dat ik deel 1 en 2 ook nog wel ga herlezen.
Ik vind het wel kinderboeken, maar wel heel erg leuke kinderboeken. Ik ga nu op zoek naar deel 3 en 4, en ik denk dat ik deel 1 en 2 ook nog wel ga herlezen.

