This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1Biblioaprenent
Hola, a la 'Portada' surt Obra: títol i autor i autor i més coses.
El rpoblema és que per un error inicial en Obra: títol i autor surt el nom de l'autor amb una lletra menys i a Autor surt bé.
Ho he fet de nou, però no hi ha manera de que el nom a Obra:... surti bé.
Qué puc fer?.
Moltes gràcies.
Biblioaprenent.
El rpoblema és que per un error inicial en Obra: títol i autor surt el nom de l'autor amb una lletra menys i a Autor surt bé.
Ho he fet de nou, però no hi ha manera de que el nom a Obra:... surti bé.
Qué puc fer?.
Moltes gràcies.
Biblioaprenent.
2bugaderes39
T'he llegit però no acabo d'entendre el problema...
3gamoia
Hola Biblioaprenent, a mi em passa el mateix que a la mestressa, no sé si t'entenc prou bé i, com que no veig de quin llibre es tracta, es fa difícil aconsellar-te.
Has mirat a Edicions? Potser la forma incorrecta de l'autor hi és, sense cap exemplar, però et fa la guitza.
Vols posar un enllaç a l'obra perquè ens ho mirem directament?
Has mirat a Edicions? Potser la forma incorrecta de l'autor hi és, sense cap exemplar, però et fa la guitza.
Vols posar un enllaç a l'obra perquè ens ho mirem directament?
4Delfi_r
Aprofito el fil obert amb una altra cosa, per si serveix.
Jo he observat una cosa: afegeixes un llibre, i si vas a la pagina de l'autor, no sirt aquest llibre sino nomes el que havai abans. El llibre en el que ho observat tenia l'ISBN a Amazon, pero es el únic exemplar. Us ha passat mai?
Tinc que pujar mes llibres, a veure si m'activo una mica, que ho tinc deixat
Jo he observat una cosa: afegeixes un llibre, i si vas a la pagina de l'autor, no sirt aquest llibre sino nomes el que havai abans. El llibre en el que ho observat tenia l'ISBN a Amazon, pero es el únic exemplar. Us ha passat mai?
Tinc que pujar mes llibres, a veure si m'activo una mica, que ho tinc deixat
5gamoia
Ja està arreglat. A mi també em passa alguna vegada, no sé per què. Aleshores vaig a l'opció Edicions del menú esquerre i faig separa a l'última línia on posa cap exemplar. Apareix un advertiment dient que no ho facis si no és per un bon motiu (aproximadament). Jo segueixo i del resultat, dos títols i un autor, torno al primer títol que és el meu.
Generalment el problema s'ha arreglat.
Generalment el problema s'ha arreglat.
6Delfi_r
Doncs si, s'arregla.
Els dos llibres del mateix autor son continuació l'un de l'altre (hi ha pagines comunes, i moltes que son simple milora y correcció) pero son llibres molt diferents en el sentit general. Jo segueixo un tractat de Botánica, i cada temps la edició no es una simple actualització sino una obra diferent, encara que de la mateixa temàtica.
El mateix passa en aquest cas. Un te 250 p, i l'altre 600p, un totxo!
Els dos llibres del mateix autor son continuació l'un de l'altre (hi ha pagines comunes, i moltes que son simple milora y correcció) pero son llibres molt diferents en el sentit general. Jo segueixo un tractat de Botánica, i cada temps la edició no es una simple actualització sino una obra diferent, encara que de la mateixa temàtica.
El mateix passa en aquest cas. Un te 250 p, i l'altre 600p, un totxo!
7bugaderes39
No m'havia passat mai, però m'ho anoto per si de cas. Moltes gràcies, @gamoia (perdona, no he pogut evitar utilitzar aquesta nova funcionalitat que permet enllaçar directament a l'usuari...).
8gamoia
Compte! que m'han renyat, perquè el que us explicava que feia no és correcte.
Enlloc de separar l'edició de zero còpies, el que cal fer és Recalcular l'autor (opció que apareix al final de tot del menú de la dreta de l'obra). I, de passada, després Recalcular la coberta, si ens ha desaparegut.
Enlloc de separar l'edició de zero còpies, el que cal fer és Recalcular l'autor (opció que apareix al final de tot del menú de la dreta de l'obra). I, de passada, després Recalcular la coberta, si ens ha desaparegut.

