Cue-Cat i altres eines

TalkLibraryThing en Català

Join LibraryThing to post.

Cue-Cat i altres eines

This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.

1Delfi_r
Jun 16, 2011, 5:54 am

Com que no me'n he sortit de fer anar els Cue-Cat en un MacBook (si algú vol provar, ho digui) i que em fa molta mandra provar-ho en un windows que tinc per algun lloc, enceto aquest debat per veure si hi ha alguna altra sol·lució.

Sabeu d'algun lector de barres senzillet i econòmic que sigui Plug&Play i funcioni amb LT i un Mac dels nostres i on en un amb teclat anglès?

Vaig deixar de pujar llibres 'en masse' per culpa de això, i m'en falten molts per pujar, molts. Clar que després hauré de veure la manera d'exportar tota la informació per si algun dia LT fa figa o tinc que traspassar la meva biblioteca a algú altre.

2soniaandree
Edited: Jun 16, 2011, 10:16 am

Ieu teni un lector 'iSight' (Plug&Play/ISBN) amb lo meu iBook (2001 - molt vielh) e lo sistema:
http://www.delicious-monster.com/

3soniaandree
Jun 16, 2011, 10:21 am

>lector de barres
Oc, funcioni ben amb llibres e ISBN. Llibres molt vielhs, sin ISBN: l'altre façon seria d'intrarlos.

>exportar
Oc, de tipo .csv, Excel...