This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1comervp
Bona tarda altre cop,
Voldria saber si algú sap còm duplicar sencer un llibre a la pròpia biblioteca. El cas és que, un cop he entrat p.e. totes les dades d'un llibre i en tinc més que comparteixen moltes de les dades, seria més ràpid poder crear els següents a base de duplicar-lo, canviant només quatre coses: ISBN, ajustar el títol, i així.
Potser és que estic desentrenat després de tant de temps de no usar LT, però teniu idea de còm fer-ho?
Gràcies
Voldria saber si algú sap còm duplicar sencer un llibre a la pròpia biblioteca. El cas és que, un cop he entrat p.e. totes les dades d'un llibre i en tinc més que comparteixen moltes de les dades, seria més ràpid poder crear els següents a base de duplicar-lo, canviant només quatre coses: ISBN, ajustar el títol, i així.
Potser és que estic desentrenat després de tant de temps de no usar LT, però teniu idea de còm fer-ho?
Gràcies
2gamoia
Hola! Crec que no és possible duplicar un llibre directament.
Bé, podries entrar sempre el mateix ISBN i estaries duplicant el mateix llibre però l'hauries de desvincular cada vegada i retocar-lo. No és cap bona idea.
En el fil ...i li ha arribat el torn a la GEC! en lluis.dolors ens explicava una bona metodologia per entrar tots els volums de la Gran Enciclopèdia Catalana, d'un en un, i tenir-los agrupats com a sèrie. Potser utilitzar el camp de sèrie et podria resultar una bona opció.
Bé, podries entrar sempre el mateix ISBN i estaries duplicant el mateix llibre però l'hauries de desvincular cada vegada i retocar-lo. No és cap bona idea.
En el fil ...i li ha arribat el torn a la GEC! en lluis.dolors ens explicava una bona metodologia per entrar tots els volums de la Gran Enciclopèdia Catalana, d'un en un, i tenir-los agrupats com a sèrie. Potser utilitzar el camp de sèrie et podria resultar una bona opció.
3comervp
Hola gamoia,
El sistema de l'ISBN l' fet servir, però em preocupa que ho estigui fent malament pel que dius de "desvincular": què és aixó? i còm es fa?
Potser és que sempre entro les dades "per la via fàcil", i no coneixo les bones maneres per fer-ho bé, i potser l'estigui liant.
T'agrairia molt els teus consells.
El sistema de l'ISBN l' fet servir, però em preocupa que ho estigui fent malament pel que dius de "desvincular": què és aixó? i còm es fa?
Potser és que sempre entro les dades "per la via fàcil", i no coneixo les bones maneres per fer-ho bé, i potser l'estigui liant.
T'agrairia molt els teus consells.
4bugaderes39
Un bon sistema és crear un excel en aquests casos. Jo ho vaig fer per una entrada massiva de documents i va funcionar molt bé. Mireu-vos l'apartat d'importar llibres.
Per cert, molt bon any a tots plegats!!!
Per cert, molt bon any a tots plegats!!!
5gamoia
Hola comervp,
Si has entrat dues vegades el mateix ISBN, el segon cop el sistema t'avisa que tens un duplicat i t'ajunta el nou llibre amb el vell dins de la mateixa obra.
Però si es tracta d'un altre llibre, a més d'editar-lo per canviar-ne els detalls, caldrà que el separis. Això es fa des de l'apartat "Edicions" que apareix a l'esquerra de la pantalla d'obra.
Bon any 2013!
Si has entrat dues vegades el mateix ISBN, el segon cop el sistema t'avisa que tens un duplicat i t'ajunta el nou llibre amb el vell dins de la mateixa obra.
Però si es tracta d'un altre llibre, a més d'editar-lo per canviar-ne els detalls, caldrà que el separis. Això es fa des de l'apartat "Edicions" que apareix a l'esquerra de la pantalla d'obra.
Bon any 2013!

