This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1gamoia
S'ha introduït una millora que permet escollir la zona horària on ens trobem (o la que més ens convingui, és clar).
Només cal anar al nostre Perfil, a la dreta a dalt, opció Edita el perfil i el compte i després a l'esquerra, opció Configuració del compte i ja podem triar.
Ja no ens caldrà fer tants càlculs ;-)
Només cal anar al nostre Perfil, a la dreta a dalt, opció Edita el perfil i el compte i després a l'esquerra, opció Configuració del compte i ja podem triar.
Ja no ens caldrà fer tants càlculs ;-)

