This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1Delfi_r
Tinc la intenció d'anar dotant de fotos les llibreries bblioteques per les que vaig passant.
En alguns llocs no hi ha problemes, fas la foto desde fora o tenen la costum de rebre turistes, altres no son tan sentzills. Alguns cops soc jo qui no sap fer la foto (es el meu repte). Com que no arribaré a totes, animo a que ho intenteu. Jo aniré posant aquí les que tenen fotos meves. Algunes pensao posarne una de fora i una de dins, que sempre es la mes complicada.
Us poso les mes recents (alguna antiga la repetiré)
Biblioteca Xavier Berenguel
Biblioteca de Cabrils
En alguns llocs no hi ha problemes, fas la foto desde fora o tenen la costum de rebre turistes, altres no son tan sentzills. Alguns cops soc jo qui no sap fer la foto (es el meu repte). Com que no arribaré a totes, animo a que ho intenteu. Jo aniré posant aquí les que tenen fotos meves. Algunes pensao posarne una de fora i una de dins, que sempre es la mes complicada.
Us poso les mes recents (alguna antiga la repetiré)
Biblioteca Xavier Berenguel
Biblioteca de Cabrils
2gamoia
Molt bona iniciativa. I a tu t'agrada molt la fotografia. Que bé! Tindrem bones fotos. :-)
Ara, la visió panoràmica queda una mica massa comprimida. Em fa patir.
Ara, la visió panoràmica queda una mica massa comprimida. Em fa patir.
3Delfi_r
La panoràmica es extrema per dos raons, l'edifici es llarg, llarg, una diagonal sencera de una mansana de Cerdà, l'altra es que la imatge només fa servir una linia de fotos i no tenía cel suficient. La repetiré de manera científica, amb la rotula panoràmica.
Animo a tots a anar completant, el següen pas serà posar imatges desde dins.
Animo a tots a anar completant, el següen pas serà posar imatges desde dins.

