This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1tpi.kirjat
Onko kukaan keksinyt miten skandit saisi toimimaan ilman että ne täytyy käsin korjata? Tai toimisivat hakusanoissa?
Vai onkohan tämä koko sivusta lähes hylätty muutenkin ylläpidon toimesta - on ainakiin niin hidas että ei anna luotettavaa kuvaa.
Vai onkohan tämä koko sivusta lähes hylätty muutenkin ylläpidon toimesta - on ainakiin niin hidas että ei anna luotettavaa kuvaa.

