fer prosselitisme de LT

TalkLibraryThing en Català

Join LibraryThing to post.

fer prosselitisme de LT

This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.

1lluisanglada
Aug 31, 2008, 3:13 pm

les xarxes socials d'internet funcionen bé si estan 'plenes', és a dir si hi ha gent

jo procuro fer prosselitisme de LT, tot i que el tutotrial de la p. d'entrada és molt bo i clar, he fet una entrada al meu blog per animar la gent a apuntar-s'hi

per si us pot servir, la trobareu a:
http://bdig.blogspot.com/2008/08/sc-un-fan-daquesta-cosa-dita-biblioteca.html

2ferranmoreno
Sep 1, 2008, 5:37 am

Tot i que el proselitisme em fa venir gratera, jo tampoc no vaig poder resistir la temptació de fer una mica de promoció de l'invent (casualment, el mateix dia que tu!):

http://unquepassava.wordpress.com/2008/08/22/doing-the-librarything/

3jordi.fortuny
Apr 19, 2009, 1:06 pm

Benvolguts LThingers, el telenotícies migdia de tv3 d'avui ha parlat de LT i, no sé si és per això, hi ha hagut un salt espectacular en el nombre d'usuaris catalans de l'invent.

M'ha semblat que estaria bé fer-ho constar aquí.

4maieia
Apr 19, 2009, 2:15 pm

Hola amics, jo sóc una de les que avui ha vist el telenotícies migdia de tv3. M'acabo de donar d'alta a LibraryThing i encara no sé gaire com funciona tot això. Espero aprendre'n ràpid.

Fins aviat!

5ferranmoreno
Apr 20, 2009, 8:22 am

Hem passat de 408 membres divendres (ho vaig mirar arran de la xerrada de Núria Gallart a les Nits a l'Àtic) a 637 en aquests moments.

6ferranmoreno
Apr 30, 2009, 2:26 pm

Ep! Estem oferint codis per allargar els comptes gratuïts durant un any. Passeu pel missatge Comptes gratuïts! si hi esteu interessats.

7puigmalet
May 11, 2009, 5:10 pm

18/04/09:

Membres: 412
Llibres catalogats: 13.872
Etiquetes: 2.655
Ressenyes: 88
Grups: 7

11/05/09:

Membres: 844
Llibres catalogats: 17,313
Etiquetes: 23,719
Ressenyes: 343
Grups: 8

Sembla que això ha crescut molt en pocs dies...

8bugaderes39
May 12, 2009, 3:57 am

Uaaaaaaaaaaaaau!!! Ja som una bona colla i ens fem sentir!!!

9ferranmoreno
Jul 2, 2009, 5:40 am

Amics, permeteu-me una miqueta d'autobombo: la revista BiD. Textos universitaris de biblioteconomia i documentació ha publicat un article titulat LibraryThing: la catalogació a l'abast de tothom que vaig escriure amb molt de gust.

10bugaderes39
Jul 2, 2009, 6:30 am

Felicitats!!! Encara he après alguna cosa de LT que no sabia.

11gamoia
Jul 2, 2009, 6:01 pm

Felicitats, Ferran! Està molt bé el teu article.

12gamoia
Oct 23, 2009, 8:13 pm

Avui ja som 1.100!
Fixeu-vos que el mes d'abril n'érem 408. Tot un boom!