This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1pikkuminna
Hei! Olisin ollut kiinnostunut kommenteistanne Haahtelan Lumipäiväkirjasta, mutta keskusteluun ei näköjään pääse mukaan.... (Lukupiiri huhuhuu!)
Haahtela poikkeaa suomalaisista kirjailijoista siinä määrin, että haluaisin kuulla kommentteja lähinnä siitä, keihin voisitte verrata (keskieurooppalaiset?) tai jos suomalaisia löytyy niin...
Lumipäiväkirja häviää Elenalle, mutta Haahtela on säilyttänyt tyylinsä.
Haahtela poikkeaa suomalaisista kirjailijoista siinä määrin, että haluaisin kuulla kommentteja lähinnä siitä, keihin voisitte verrata (keskieurooppalaiset?) tai jos suomalaisia löytyy niin...
Lumipäiväkirja häviää Elenalle, mutta Haahtela on säilyttänyt tyylinsä.

