This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1suzy40
Ik heb een mooie foto van mezelf die ik graag wou bijvoegen bij mijn profiel.
Maar wat ik ook doe het lukt niet. De foto die ik wil gebruiken zou te groot zijn om in het kadertje te passen.
Maar hier hebben sommige leden toch ook een grote foto van zich zelf staan.
kan er mij iemand helpen?
suzy40
Maar wat ik ook doe het lukt niet. De foto die ik wil gebruiken zou te groot zijn om in het kadertje te passen.
Maar hier hebben sommige leden toch ook een grote foto van zich zelf staan.
kan er mij iemand helpen?
suzy40
