This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1bugaderes39
No m'ho puc ni creure!!! DOS esdeveniments a la vora!!! Hem de fer una festassa!!! Moltes gràcies als usuaris que els heu incorporat. Això comença a animar-se... A veure si ens animem tots plegats i n'anem afegint.
2gamoia
Oi que està bé? :-) Les presentacions de llibres de qualsevol temàtica i les activitats literàries no solen estar gaire ben promocionades. Aquí és molt fàcil que qualsevol de nosaltres hi afegeixi allò que coneix. I així podem omplir l'agenda, tan local com calgui perquè tothom s'hi trobi a gust.
3gamoia
mestressa! molt interessants les activitats de la Biblioteca Jaume Fuster que has afegit. :-)
4bugaderes39
Moltes gràcies!!! M'ho van semblar... A veure si agafo el costum d'anar-ne posant. Per cert, ja vaig veure al teu blog que animaves a la gent a fer-ho. A veure si s'hi apunta algú més.
6bugaderes39
Benvinguda, Matthia!!! T'haurien de sortir als esdeveniments locals si t'has situat geogràficament. Haurien d'aparèixer a la pàgina d'inici.
7gamoia
Hola Matthia! També pots veure les activitats anant a la pestanya "Local" i situant-te a Barcelona.
http://cat.librarything.com/local
http://cat.librarything.com/local
9bugaderes39
Havia de triar un sexe i vaig triar el femení. És el que té l'anonimat... Aclarit queda, Matthia.
11gamoia
L'agenda d'activitats apareix a l'Inici d'acord amb la localització de cadascú. Si viviu a Barcelona, n'hauríeu de veure tot sovint perquè n'estic posant unes quantes.
Si viviu en una altra població és més difícil que ho veieu perquè em resulta més difícil de trobar els locals on es fan els actes i seguir-ne la programació. De tota manera, clicant al nom de la vostra població anireu a l'apartat local i escollint "100 miles" i Cerca podeu veure el que es fa a bona part del territori.
Proveu-ho i digueu-me si val la pena que hi esmerci esforços o no. Què us agradaria trobar-hi? Ara hi estic posant tota mena de presentacions de llibres i algunes representacions teatrals.
Si viviu en una altra població és més difícil que ho veieu perquè em resulta més difícil de trobar els locals on es fan els actes i seguir-ne la programació. De tota manera, clicant al nom de la vostra població anireu a l'apartat local i escollint "100 miles" i Cerca podeu veure el que es fa a bona part del territori.
Proveu-ho i digueu-me si val la pena que hi esmerci esforços o no. Què us agradaria trobar-hi? Ara hi estic posant tota mena de presentacions de llibres i algunes representacions teatrals.
12bugaderes39
Moltes gràcies, Gamoia!!! La veritat és que jo també he afegit alguns actes però en aquests moments de la meva vida és més per fer-me a mi mateixa dententes que per res més. Però t'agraeixo la feina perquè es veu la pàgina molt més animada.
13gamoia
De res, mestressa. Tu llegeixes molt més que jo i fa goig de veure els teus llibres amb ressenyes i opinions. Entre tots podem fer un espai ben viu i útil.
Sembla mentida la quantitat d'actes relacionats amb llibres que s'arriben a fer a Catalunya, especialment a Barcelona, és clar. M'agradaria tenir-ne un, com a mínim, per cada dia i que algú desvagat pogués dir: a veure on puc deixar-me caure avui :)
Sembla mentida la quantitat d'actes relacionats amb llibres que s'arriben a fer a Catalunya, especialment a Barcelona, és clar. M'agradaria tenir-ne un, com a mínim, per cada dia i que algú desvagat pogués dir: a veure on puc deixar-me caure avui :)
14Delfi_r
Felicat a tots i totes que heu animat aquesta part de Librarything. Importo els actes per RSS i m'agrada veure que n'hi ha mes que els que es pot anar.
15gamoia
M'alegra que t'agradi Delfi_r. Arrel de la teva intervenció he mirat el fil rss de l'agenda i realment pot ser molt útil.
http://cat.librarything.com/rss/events/location/Barcelona&distance=100&u...
Usant aquesta configuració, amb un abast de 100 milles, cobrim tota Catalunya.
http://cat.librarything.com/rss/events/location/Barcelona&distance=100&u...
Usant aquesta configuració, amb un abast de 100 milles, cobrim tota Catalunya.
16Delfi_r
en realitat jo veig els de tot Catalunya, no sempre hi podré anar, pero es bo saber que es preocupen per fer cosas i fer-les saber. Librarything no es nomès per sortir per la tele.
Jo estic recollint dades de llibreries i biblioteques i posant-les poc a poc.
Crec que es una cosa interessant.
Jo estic recollint dades de llibreries i biblioteques i posant-les poc a poc.
Crec que es una cosa interessant.

