novetat

TalkLibraryThing en Català

Join LibraryThing to post.

novetat

This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.

1mtcomas
May 27, 2009, 8:28 am

Acabo d'ingressar i vaig molt venuda. Amb tot sembla molt interessant. MIraré d'estar al cas i us explicaré la meva experiència.

2bugaderes39
May 27, 2009, 8:32 am

Benvinguda!!! Per aquí n'hi ha uns quants de veterans. Si tens dubtes o comentaris, aquí ens trobaràs.