Problemes per afegir cobertes

TalkLibraryThing en Català

Join LibraryThing to post.

Problemes per afegir cobertes

This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.

1gamoia
Jun 24, 2009, 6:22 pm

Hola, últimament tinc problemes per afegir cobertes d'altres membres que coincideixen amb el meu exemplar.

Tampoc no puc veure-les totes, si n'hi ha més d'extra.

Us passa el mateix?

2gamoia
Jun 24, 2009, 6:37 pm

Mirant en altres grups veig que és un problema que ja s'ha mencionat:
http://cat.librarything.com/topic/67162

A veure si l'arreglen aviat.

Si mentrestant necessiteu usar aquesta eina, es pot aconseguir entrant al site anglès http://www.librarything.com

3bugaderes39
Jun 25, 2009, 3:18 am

Moltes gràcies, gamoia!!! Ara fa uns dies que no faig res amb les cobertes i no me n'havia adonat.

4puigmalet
Jun 29, 2009, 5:15 am

A mi també feia dies que em passava, però ahir em va tornar a funcionar bé. Feia uns dies que, en lloc de la imatge, apareixia un marc buit, tot i que 24 hores després sí apareixia la imatge. Aviam si ja s'ha arreglat.

5Delfi_r
Jul 1, 2009, 1:23 pm

Als foros tecnics han aunciat que feien canvis i que era un porblema de caches, es a dir a vegades el servidor que et dona les dades no ha sabut trobar la imatge, alguns cops fins i tot l'has posat tu mateix en aquell moment.

Es un problema de creixença i s'està solventant.

6bugaderes39
Jul 1, 2009, 1:27 pm

He obert un tema al grup de Bugs. A mi em dóna un error de javascript.

7Delfi_r
Jul 1, 2009, 1:30 pm

torna-ho a intentar, l'error es deu a que la imatge es inaccessible, cosa que no es certa, sino un problema de interconnexió de servidors.

8gamoia
Jul 11, 2009, 11:24 am

Em sembla que aquests problemes de cobertes ja estan resolts.

9bugaderes39
Edited: Jul 11, 2009, 1:57 pm

This message has been deleted by its author.

10bugaderes39
Jul 11, 2009, 1:57 pm

Tens raó. Ja ni recordava que hi havia un tema obert. Ahir en vaig incorporar dues.

11lluisanglada
Jul 13, 2009, 4:15 pm

This message has been deleted by its author.

12lluisanglada
Jul 13, 2009, 4:15 pm

This message has been deleted by its author.

13lluisanglada
Jul 13, 2009, 4:16 pm

jo encara tinc problemes amb les cobertes; afegeixo una coberta a un llibre i a vegades la coberta es veu al meu 'home' i a vegades no

14Delfi_r
Jul 13, 2009, 4:41 pm

Això te una explicació molt sentzilla: Librarything esta distribuït sobre molts servidors.

Quan afegim una coberta la pujem a un d'ells i quan mirem el home o el perfil, en veiem un altre, on la portada no existeix encara.

Si això us preocupa, cal tornar a editar el llibre i tornar a sel·leccionar la portada, aixó fará que tingui mes prioritat i que es repliqui entre servidors.