This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1gamoia
Avui se celebra el quart aniversari d'aquesta plataforma on ens trobem: LibraryThing.
En la meva opinió, és tot un èxit en molts sentits. No sé si en l'econòmic, però sense cap dubte en el cultural.
Per la meva part, moltes felicitats i per molts anys!
Congratulations!
En la meva opinió, és tot un èxit en molts sentits. No sé si en l'econòmic, però sense cap dubte en el cultural.
Per la meva part, moltes felicitats i per molts anys!
Congratulations!
2bugaderes39
Doncs m'hi afegeixo. És fantàstic poder compartir les lectures i fer-ho en un espai tan obert i participatiu, creixent i canviant contínuament.
Moltes felicitats i per molts anys!!!
Moltes felicitats i per molts anys!!!
3gamoia
A mi el que em meravella més és la capacitat d'intervenció que ens arriben a donar. Podem toquinejar els registres bibliogràfics, podem incloure informació local a cor que vols, podem tenir el nostre propi racó lingüístic amb tots els recursos de grups i fòrums.
En un entorn tan internacional, evidentment dominat per la comunitat anglosaxona ja que n'és l'origen i el grup de membres majoritari, és possible sentir-s'hi com a casa. Tot un exemple.
En un entorn tan internacional, evidentment dominat per la comunitat anglosaxona ja que n'és l'origen i el grup de membres majoritari, és possible sentir-s'hi com a casa. Tot un exemple.

