This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1gamoia
Heu vist aquest anunci?
Algú que usi iPhone i vulgui explicar-nos l'experiència amb les nostres llibreries i biblioteques i les seves activitats?
Algú que usi iPhone i vulgui explicar-nos l'experiència amb les nostres llibreries i biblioteques i les seves activitats?

