This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.
1DirkHurst
Sap algú com fer els intercanvis o els préstecs dels llibres amb LT? He sentit parlar d'això en LT anglès, però no ho entenc del tot.
2gamoia
Hola DirkHurst! Benvingut al grup!
Jo no he vist concretament les expressions 'préstecs' ni 'intercanvis' sinó un espai per regalar llibres, LT Member Giveaway.
Jo no l'he fet servir mai però sembla força semblant al programa Crítics Matiners.
Intento traduir les instruccions:
--------------------------------
Per començar, cal que compleixis alguna d'aquestes condicions:
1. ser un autor de LibraryThing
2. tenir un mínim de 50 llibres en el teu compte de LibraryThing
3. disposar d'un compte de pagament de LibraryThing
Si compleixes aquests requisits mínims, només cal prémer aquí i seguir les instruccions.
- El membre que ofereix el llibre decideix quants exemplars proposa (no hi ha cap mínim, si només disposes d'un exemplar tant se val), a quins països vol trametre'l i quin és el període d'oferta.
- Ets responsable de la tramesa de tots els llibres al(s) guanyador(s) seleccionat(s) per LibraryThing. LibraryThing no es fa responsable dels llibres enviats ni rebuts. NO enviïs llibres a LibraryThing: no anirem a Correus enlloc teu.
- Estàs d'acord a no compartir MAI les adreces de correu que se't passaran i a NO trametre RES MÉS que el llibre.
Si ets un autor, i t'agradaria trobar un membre que ressenyi el teu llibre, hem creat un grup especial per a tu. Donacions de Llibres també fa aquest servei però no et permet controlar qui guanya el llibre (és fruit de l'atzar) i a l'afortunat no se li demana que el ressenyi.
Jo no he vist concretament les expressions 'préstecs' ni 'intercanvis' sinó un espai per regalar llibres, LT Member Giveaway.
Jo no l'he fet servir mai però sembla força semblant al programa Crítics Matiners.
Intento traduir les instruccions:
--------------------------------
Per començar, cal que compleixis alguna d'aquestes condicions:
1. ser un autor de LibraryThing
2. tenir un mínim de 50 llibres en el teu compte de LibraryThing
3. disposar d'un compte de pagament de LibraryThing
Si compleixes aquests requisits mínims, només cal prémer aquí i seguir les instruccions.
- El membre que ofereix el llibre decideix quants exemplars proposa (no hi ha cap mínim, si només disposes d'un exemplar tant se val), a quins països vol trametre'l i quin és el període d'oferta.
- Ets responsable de la tramesa de tots els llibres al(s) guanyador(s) seleccionat(s) per LibraryThing. LibraryThing no es fa responsable dels llibres enviats ni rebuts. NO enviïs llibres a LibraryThing: no anirem a Correus enlloc teu.
- Estàs d'acord a no compartir MAI les adreces de correu que se't passaran i a NO trametre RES MÉS que el llibre.
Si ets un autor, i t'agradaria trobar un membre que ressenyi el teu llibre, hem creat un grup especial per a tu. Donacions de Llibres també fa aquest servei però no et permet controlar qui guanya el llibre (és fruit de l'atzar) i a l'afortunat no se li demana que el ressenyi.
3DirkHurst
Gràcies, gamoia, per la teva ajuda tan ràpida. La cosa és que no parlo precisament de les donacions, però de debò de préstecs. Pots veure en aquesta web com a LT anglès senyla que hi ha llibres "loaned out" (prestats) d'un usuari:
http://cat.librarything.com/work/533535/book/43743701
Es pot veure que la col・lecciò d'usuari tè tambè un senyal "loaned out," que es pot veure igualment en la pàgina principal de la col・lecciò. De fet, "loaned out," és una de les opcions de "la teva biblioteca." Això no existeix per a mi en català (ni anglès).
També, per als alguns llibres, hi ha opcions per l'intercanvi, fent servir l'estil "D." A la meva LT, hi ha una columna que diu "swap (selected); és a dir, intercanvi (seleccionat). Tot un misteri per a mi.
Així tinc preguntes que es tracten de préstecs i intercanvi. Com funccionen?
Salutacions,
Dirk
P.D. Vaig nèixer als EUA i visc a Washington, DC. Sóc angloparlant.
http://cat.librarything.com/work/533535/book/43743701
Es pot veure que la col・lecciò d'usuari tè tambè un senyal "loaned out," que es pot veure igualment en la pàgina principal de la col・lecciò. De fet, "loaned out," és una de les opcions de "la teva biblioteca." Això no existeix per a mi en català (ni anglès).
També, per als alguns llibres, hi ha opcions per l'intercanvi, fent servir l'estil "D." A la meva LT, hi ha una columna que diu "swap (selected); és a dir, intercanvi (seleccionat). Tot un misteri per a mi.
Així tinc preguntes que es tracten de préstecs i intercanvi. Com funccionen?
Salutacions,
Dirk
P.D. Vaig nèixer als EUA i visc a Washington, DC. Sóc angloparlant.
4gamoia
El "loaned out" que comentes és una col·lecció personal, tal com jo tinc "Dona", per exemple, al meu perfil. Pot servir per apuntar els llibres que has agafat en préstec o que has deixat en préstec. I apuntar en els comentaris privats a qui o quan.
Respecte als llocs d'intercanvi, LT connecta amb unes quantes plataformes d'intercanvi, així com biblioteques i llibreries. Els resultats apareixen a la pàgina de l'obra.
Els estils de presentació de les col·leccions pròpies són modificables i una de les opcions és fer-hi aparèixer el camp de resultats de les connexions amb plataformes d'intercanvi. Suposo que és això el que hauràs vist en alguns casos.
Disculpa que t'hagi fet la traducció (espero que no sigui massa horrorosa!). La faré servir pel Biblioconsultori per si li pot ser útil a algú altre.
Escrius molt bé en català. Felicitats!
Respecte als llocs d'intercanvi, LT connecta amb unes quantes plataformes d'intercanvi, així com biblioteques i llibreries. Els resultats apareixen a la pàgina de l'obra.
Els estils de presentació de les col·leccions pròpies són modificables i una de les opcions és fer-hi aparèixer el camp de resultats de les connexions amb plataformes d'intercanvi. Suposo que és això el que hauràs vist en alguns casos.
Disculpa que t'hagi fet la traducció (espero que no sigui massa horrorosa!). La faré servir pel Biblioconsultori per si li pot ser útil a algú altre.
Escrius molt bé en català. Felicitats!

