De Ezzulianen op LT

TalkLibraryThing in het Nederlands

Join LibraryThing to post.

De Ezzulianen op LT

This topic is currently marked as "dormant"—the last message is more than 90 days old. You can revive it by posting a reply.

1connie53
Sep 17, 2010, 4:55 pm

Hallo Ezzulianen.

We zitten nu met een best redelijk groepje op LT. Dus misschien is een draadje om te kletsen ook wel leuk.

Kan over van alles en nog wat

Groetjes, Connie

2JemimaL
Sep 17, 2010, 5:34 pm

Haha, want op Ezz kletsen we nog niet genoeg ;)

Maar ik ben overal voor in hoor.

Groetjes Jemima

3Carolien70
Sep 18, 2010, 3:19 am

Joehoe, hier was ik ook. Maar ik moet zeggen, ik neus niet zo vaak bij mijn groepen op LT, dus mis waarschijnlijk alles. :-)

4Yeth
Sep 18, 2010, 9:02 am

Tja misschien een leuke start van iets....
Ben er zeker voor te vinden om wat bij te kletsen :p

5BookAholic.87
Sep 18, 2010, 11:19 am

Ik heb hem gevonden!
Wel leuk idee. Alleen ik weet nog niet of ik hier vaak kom...

Groetjes Fleur

6connie53
Edited: Sep 18, 2010, 11:31 am

Ach ja, het ging ook maar om het idee he! Ez op LT ;-))

Dit draadje is ook voor de EZ-ers die geen berichtje van mij hebben gehad he. Ik was er gisteren mee begonnen, maar heb niet alle oproepen afgemaakt.

7kkatrien
Sep 19, 2010, 5:02 pm

Ook ik, K(k)atrien, ben zowel op LT als EZ actief. Ik hoop dat jullie het goed vinden dat ik jullie om te beginnen maar eens een vriendschapsverzoek heb gestuurd.

8Carolien70
Edited: Sep 21, 2010, 12:54 pm

Dat lijkt me helemaal prima Kkatrien.

Tussen twee haakjes, ik kan geen verbinding maken met EZ. Dit is ernstig! :-|

Edit: pff, probleem is blijkbaar weer opgelost. Dat is toch maar niks hè, als je niet gewoon de site op kunt.

9connie53
Sep 23, 2010, 6:57 am

Gelukkig dat het weer opgelost is! Altijd vervelend als een site een tijdje plat ligt.

Vanavond kom ik weer langs op EZ. Nu nog maar even genieten van het mooie weer.